Een lieve kleine film. Heel erg lief zelfs. Royston Tan is het soort filmmaker dat zich niet stoort aan grenzen of goede smaak. Hij gaat graag over de top. Hier wordt de liefde tussen een moeder en haar kind zo zoet gemaakt en de beelden zo gepolijst dat het wel opzet moet zijn.