Elke ochtend gaat Amadou naar een van de meren bij Dakar om kleine visjes te vangen. Daarna gaat hij op zoek naar kruiken of oude flessen en maakt daarvan nieuwe behuizingen voor zijn vangst. Hij kleedt zijn aquaria aan met gedroogd zeewier en schelpen die hij op het strand vindt.