Het drieluik Kindsein im Iran gaat over kinderen die hun eerste stappen zetten in de volwassen wereld vol geboden. Door hun inventiviteit en fantasie vinden ze oplossingen en ontdekken ze de nieuwe wereld. In deel één Packing zijn twee jongetjes op de markt op zoek naar een doos om een watermeloen in te vervoeren. Oprechte en authentieke fictie, ontroerend in zijn eenvoud.