Next Floor
Een groep rijke, verwende upper-classgasten eet alsof hun leven ervan afhangt tijdens een overdadig banket, compleet met bedienden. In deze groteske, decadente sfeer gebeurt er plotseling iets onverwachts. En niet eenmalig. Absurde fictie met schitterende art direction, die herinnert aan The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover. Beste korte film van de Semaine de la Critique, Cannes 2008.