De video’s zitten boordevol slapstick en bedrieglijke humor. We krijgen een duidelijk beeld van de waanzin van menselijke rituelen van zelfdestructie als Signer raketten afschiet in zijn eigen richting en vervolgens dekking zoekt achter een houten schutting. De bevrijdende lach die volgt op de acties van Signer is ongetwijfeld een onbewuste reactie op de opluchting dat hij weer op het nippertje is ontsnapt aan een ramp. (Ernst Grohotolsky, Neue Zeit)