Nimit
Korte film die als onderdeel van een reeks van negen, van diverse regisseurs, werd gemaakt ter gelegenheid van de tachtigste verjaardag van de koning van Thailand. De bijdrage van Apichatpong Weerasethakul toont de goedheid van de vorst aan de hand van het dagelijks leven van zijn familie in Bangkok en in de provincie Khon Kaen. Deze bijdrage viel door zijn realistische verbeelding van het gewone leven uit de toon binnen het project, maar je kunt ook zeggen dat Weerasethakul ook binnen deze opdracht de juiste toon wist te vinden.