Een experimentele film die eruitziet als een vrij gewone film. Een klein drama met twee vrouwen. Een commentaarstem in het Engels in deze Japanse film verstoort de gewoonheid van de film. De Engelse vertelling lijkt een geheel eigen leven te leiden, maar beïnvloedt toch duidelijk de beelden. Een gewone film die klinkt als een experimentele.