Fuses
Carolee en haar minnaar James Tenney komen tevoorschijn uit nevelige clusters kleur en licht en gaan elke vorm van geslachtsgemeenschap aan… één allesomvattend mozaïek van vlees en textuur en hartstochtelijke omhelzing.