Een groep anonieme reizigers drijft door een ongeïdentificeerd landschap, op weg naar een onbekende bestemming. Een eigenaardige parabel. De film is opgebouwd uit Cohens archiefopnamen waarin hij onder meer zijn eigen reizen heeft gedocumenteerd.