In deze korte experimentele film die Kiarostami als het ware als tussendoortje maakte, lijkt het alsof de meester een filosofische pauze heeft willen inlassen, om op adem te komen. Hij heeft de elementen uit zijn eigen cultuur samengevoegd die hij bewondert: fotografie, poëzie, klassieke muziek en film. Leidmotief is de weg in de letterlijke en figuurlijke betekenis.