De vijftigjarige Seppo zet een contactadvertentie in de krant. Na jaren besluit zijn zoon hem op te zoeken, net op de dag dat Seppo een afspraak heeft. Sober en pijnlijk maar ontroerend drama over eenzaamheid en familiebanden.