Encore un p’tit tour…
In een liefdevol eerbetoon aan dé Tour razen wielen ritmisch over het asfalt en leveren toeschouwers hun enthousiaste bijdrage. Dit alles wordt afgewisseld met poëtische overpeinzingen over de wielrennerij. Ondanks de internationale competitie overheerst de chauvinistische trots.