Een vrouw van middelbare leeftijd aait over het hoofd van een piepjong meisje. Na een paar troostrijke seconden neemt de vrouw plotseling een autoritaire houding aan en begint in haar handen te klappen met korte, afgemeten tussenpozen. Elke klap lijkt een boodschap te bevatten, want het jonge meisje reageert telkens door het aanpassen van het ritme en de diepte van haar ademhaling. Bij een bepaalde klap stopt het meisje zelfs helemaal met ademen.