Crying Underwater
Het MobieleTelefoonmeisje, de Lezende Man, de Gedeprimeerde Piloot en het Zwijgende Meisje zwerven rond in en op de O’Hareluchthaven, en vragen zich allemaal af hoe het mogelijk is in de lucht te blijven als je zo zwaar bent als een vliegtuig.