In een observerende gestileerde film wordt winkelcentrum Hoog Catharijne rond Utrecht CS blootgelegd. De desolate hoekjes, tunnels en gangen die onderdak bieden aan junks, schoonmakers, reizigers en winkelend publiek, lijken vooral ’s nachts een eigen leven te gaan leiden.