Le poteau rose
Ik ontmoette haar tien minuten geleden, en terwijl ze tegen me praatte liet ze haar broek zakken en begon tussen twee auto’s te plassen en bleef gewoon met me verder praten. Op dat precieze moment werd ik stapelverliefd op haar… Het is een Parijs’ liefdesverhaal, met een begin, een baby en ’the end’.