Een avonturenverhaal waarin elk opwindend incident wordt gereduceerd tot een titel. Deze titels zijn afkomstig uit John Stephens Incidents of Travel in Yucatan (1853). De soundtrack is een uitgerekte versie van Hot Butters bekende ‘Popcorn’.