Multimedia performance over soundtracks voor computergames. We leven in een ‘post-global village’ waarin televisie vervangen is door het ‘spel’, en het ‘programma’ door het ‘model’. De revolutionairen van vandaag zijn de tieners die vanuit hun slaapkamer lustig erop los hacken met spelcomputers. Met een Playstation kun je je eigen beeld en geluid genereren, en de soundtracks van games zijn een plaats geworden waar muzikanten, DJ’s en componisten doorbreken. Games als Wipe Out en haar opvolger Wipe Out XL kenden een indrukwekkende soundtrack, met artiesten als Leftfield, Flux en Atari Teenage Riot (Alec Empire). Op de dansavond ‘Soundtracks for Computer Games’ waarin gebruik wordt gemaakt van beeldmateriaal van allerlei games, zal de Engelse muzikant en DJ Photek (Photek), die veel gedaan heeft op het gebied van muziek voor die games, de muziek verzorgen.