‘De dag dat ik besloot over de toekomst van de cinema na te denken/Stapte ik met het verkeerde been uit bed/Ik schonk grapefruitsap in een glas op z’n kop/Ik liet mijn bad overlo¡pen/Ik gooide met een zwierig gebaar de koffie om/En deed mijn T-shirt achterstevoren om aan…’