Billy
Zachary Epcar weet met zijn films steevast de gemeenplaatsen en banaliteiten uit het dagelijkse leven een onverwachte spanning en speelsheid te geven. In Billy deconstrueert hij een scène uit de soap Melrose Place tot een abstract psychodrama. Een reflectie op de kleinburgerlijke angsten in Amerikaanse huishoudens.