In 2017 maakte Tsai Ming-Liang de virtual reality-film The Deserted. In VR bestaan geen close-ups. Het documentaire experiment Your Face bestaat uitsluitend uit close-ups. Twaalf lange close-ups van mensen die Tsai in Taipei ontmoette en van zijn vaste acteur en muze Lee Kang-sheng. Afgerond met een beeld dat ruimte voor bezinning laat.