De artsen zijn tevreden wanneer Jade, een jonge moeder uit Londen, uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Maar kan ze zelf ooit nog tevreden zijn? Na een zuuraanval door haar ex moet ze door het leven met verminkingen op haar hals, borst, armen en een deel van haar gezicht. De brandwonden zijn geheeld, de littekens blijven.
Dirty God is het portret van een vrouw met een enorme veerkracht. Voor regisseur Sacha Polak is het na haar veelgeprezen speelfilms Hemel (2011) en Zurich (2015) de derde keer dat ze een grillige, complexe, sterke vrouw centraal stelt. Jade is geen willoos slachtoffer; ze maakt haar eigen keuzes, goed of slecht, en dealt met de gevolgen. Polaks eerste Engelstalige speelfilm is beheerst en genuanceerd, zonder dat de regisseur iets van haar intensiteit heeft verloren. Nieuwkomer Vicky Knight, die als kind ernstige brandwonden opliep, is een ware ontdekking in de krachtige hoofdrol.