Het proces van transformatie en empowerment van Victor Hugo – jong, homo en zwart, wonend in de periferie van Brasilia. Zijn relaas is vermengd met getuigenissen van andere jongeren, die laten zien hoe zwarte homo's zich verzetten tegen vooroordelen en afkeuring.