Wij
Tijdens een lome zomer in een dorpje in de Nederlands-Belgische grensstreek, zoekt een groep van acht rebelse tieners naar vertier, seks en spanning. Hun avontuur begint idyllisch en ongericht. Ze stoken vuurtjes bij hun afgelegen honk, halen kattenkwaad uit en vozen met elkaar. Die kicks blijken niet genoeg. Hun oorspronkelijk lichtvoetige seksspelletjes veranderen allengs in professioneel verkochte pornofilmpjes, prostitutie en chantage. Hun speelse bestaan krijgt een duistere ondertoon en komt tot een halt wanneer er iets gruwelijk misgaat.
In vier hoofdstukken vertellen de dromer, de rebel, de 'zakenman' en de creatieveling aan verschillende mensen, sommigen behorend tot officiële instanties, hoe zij deze bewogen periode en de nasleep ervan hebben ervaren. Ze hebben allen een eigen invalshoek in deze moderne coming of age-vertelling. Dromerige, The Virgin Suicides-achtige beelden worden afgewisseld met hedonistische gewelds- en seksscènes in deze verfilming van de gelijknamige, controversiële roman Wij van Elvis Peeters.