De ongelijke liefdesverhouding tussen een jongen en een man – de eerste het werkloze slachtoffer van een verstoord gezin, de tweede een opvliegende handelaar in illegale wapens – is het onverwachte thema dat Campusano kiest om een beeld te schetsen van een gemeenschap van buitenstaanders tegen het decor van een voorstad van Buenos Aires.