De stomme Elisa werkt als schoonmaker in een legerbunker waar allerhande raadselachtig onderzoek wordt gedaan. Wanneer daar een amfibie-achtig wezen wordt binnengehaald, ziet zij als enige geen object om te martelen en onderzoeken, maar een wezen van vlees en bloed, waar ze zelfs verliefd op kan worden.