Jonaki, een tachtigjarige vrouw, kwijnt weg in een wereld van nostalgie. Ze herbeleeft momenten uit haar leven, wat op een vreemde manier gevoelens opwekt die diep in haar ziel begraven liggen. Haar herinneringen worden getoond in droomachtige beelden waarin de grens tussen werkelijkheid en surrealisme vervaagt. In de nagalm van deze fascinerende meditatieve reis wacht een kalme en behoedzame confrontatie met een mogelijk overgangsmoment tussen leven en dood.