Voor het eerst verlaat Campusano zijn comfort zone – de wijde omtrek van Buenos Aires met zijn voorsteden, de symbolische ruimte die hij beter vastgelegd heeft dan wie ook. In dit geval voert de logica van het verhaal hem naar andere Argentijnse gebieden, omdat Antonella, de jonge hoofdpersoon, ontvoerd en in de prostitutie gedwongen is. Wederom zullen de legendarische Vikingo en een stel bikers haar te hulp schieten, tezamen met Mauro, Antonella’s jonge minnaar die de codes van Vikingo respecteert, maar zich ook aangetrokken voelt tot de levensstijl van drugsdealers.
Campusano’s vertelkracht is onder alle omstandigheden effectief. De 210 minuten die de film duurt zijn voorbij voordat je het weet, omdat de filmmaker zijn scènes vult met boeiende personages en de meest uiteenlopende situaties, die samen een sterk misdaadverhaal vormen, waarin ook de politie niet van onbesproken gedrag is. Zijdelings krijgen we enkele beschouwingen over leven onder spanning.