Tall Enough
Een liefdesverhaal van twee fotografen; een zwarte Amerikaanse vrouw en een Chinees-Amerikaanse man, gemaakt voor warenhuis Bloomingdales; geen product te bekennen, maar het koppel is wel opvallend stijlvol gekleed. Deze korte film heeft de typisch filmische handtekening van Jenkins: veel gevoel voor intimiteit, menselijkheid en nuance rond raciale identiteit.