In toekomstig San Francisco wonen alleen nog welgestelde burgers en te weinig arbeiders om de openbare werken te verrichten. Middels een remigratieprogramma lokt de overheid voormalige bewoners uit de arbeidersklasse terug de stad in, dezelfde die ooit verjaagd werden. Kunnen zij de overheid nog wel vertrouwen? Echte bewoners spelen hier zichzelf.