Epistolar
Vijf pesos en een kopje koffie op een tafelblad. Raúl Ruiz haalt het maximale uit dit minimale gegeven, zowel visueel als door de laconieke klankband. Wordt vertoond in combinatie met Raoul Ruiz, contre l'ignorance fiction! en Le film à venir.