Chlorophyl
Een jonge vrouw worstelt met haar identiteit en mislukte relatie, verbeeld en weerspiegeld in de stad Miami. Verandering als een voortdurend en onvermijdelijk natuurlijk proces, zoals fotosynthese door chlorofyl. Korte en krachtig visuele filmessay van Barry Jenkins, gemaakt in opdracht van Borscht, een non-profitorganisatie die cinema in Miami stimuleert.