Waiting for B.
Al twee maanden voor het optreden van popzangeres Beyoncé kamperen tientallen arme, Braziliaanse superfans in iglotentjes voor het stadion in São Paulo. Ze hebben er alles voor over om vooraan te mogen staan tijdens het concert. Wie zijn deze superfans en waarom hebben ze zoveel over voor hun Amerikaanse heldin? De filmmakers portretteren een tiental uitgesproken fans in de aanloop naar hun grote dag. Deze voornamelijk homoseksuele jongemannen worden gevolgd in hun dagelijks bestaan en gefilmd bij hun tijdelijke kampement, waar ze gezamenlijk strenge regels hebben opgesteld: afwezig zonder briefje van de dokter? Achteraan aansluiten!