Raiders!: The Story of the Greatest Fan Film Ever Made
Het bijna voltooide product kreeg in 2002 cultstatus toen Eli Roth een VHS-kopie doorspeelde aan Rotten Tomatoes-oprichter Harry Knowles, die de film vertoonde tijdens zijn 24-uurs geekstravaganza Butt-Numb-A-Tho. In 2014 besloten de inmiddels volwassen fans om hun remake alsnog te voltooien.
Naar verluidt overwegen regisseur Coon en producent Rudin een fictieremake van dit waargebeurde verhaal te maken - de waarheid is immers altijd vreemder dan de verbeelding. Met een inleidend video-essay van Juan Daniel F. Moreno.