De pedaalridder
Deels gedramatiseerde documentaire over Rotterdams tragische wielerheld Willem Koopman. Zijn veelbelovende carrière raakte in het slop nadat hij wegens dopinggebruik, als "een Lance Armstrong avant la lettre", geschorst werd. Met bekende stadsgenoten als Jules Deelder en Wilfried de Jong, archiefmateriaal en nagespeelde sleutelmomenten uit Koopmans bewogen leven.