Een mysterieuze, ruige, stoffige autorit door het niemandsland van het Sinai-schiereiland, geleid door een groep Bedoeïenen met geweren. Wat het doel is wordt nooit helemaal duidelijk. Dit gebied ligt ver van de bewoonde wereld en alles lijkt zich buiten politieke, economische en historische kaders af te spelen. Onzichtbaar en ongrijpbaar blijven lijkt de enige regel van deze groep mannen. Kleine anekdotes en gesprekken over de dagelijkse strubbelingen vormen een aanknopingspunt met de buitenwereld.