Meesters van Macht
'Als je gewend bent om alleen maar door te klikken, kom je hier geen stap verder', luidt de waarschuwing aan het begin van Meesters van Macht, een geheel in Nederland ontwikkelde cd-rom voor kinderen die zich afspeelt in zes verschillende ruimtes, die zeventien verschillende verhaallijnen en een grote hoeveelheid spelletjes bevat waarbij men uiteindelijk geluk nodig heeft om te kunnen winnen.