Deze semi-documentaire thriller van de onafhankelijke filmmaker James Scott speelt zich af in de wereld van industriële spionage. Een onthechte effectenmakelaar treedt in dienst van een mysterieuze organisatie om een ander bedrijf te bespioneren en raakt zo betrokken bij de Londense onderwereld.
Scotts eerste speelfilm Adult Fun wisselt tussen groezelige stadsthriller, regelrechte fantasie en pseudo-documentaire interviews. De evenwichtsoefening tussen verschillende stijlen en de geraffineerde geluidsmix zijn wel vergeleken met de films van Godard, terwijl de actievolle plot aan Hitchcock doet denken. Ook het louche milieu van Graham Greene is nooit ver weg.
Een groot deel van de cast is niet-professioneel en veel dialogen zijn geïmproviseerd. Na zijn kunstenaarsfilms over David Hockney (Love’s Presentation), Richard Hamilton en Claes Oldenburg (The Great Ice Cream Robbery) zocht James Scott met zijn speelfilmdebuut “naar een nieuwe taal binnen het kader van de oude taal”. Voor zijn metafysische thriller verwerpt hij de klassieke structuur van een speelfilm dus niet, maar gebruikt hij deze juist om er zijn geheel eigen, vreemde draai aan te geven.