Eulogy for a Black Mass
Aria Dean explores the black creative labour put into memes, images defined not by their content but by how they are circulated, mutated and compressed. While all memes lack attribution, Dean illustrates a palpable link between white appropriation of memes created by black people and a deeper lineage of theft and leering fascination.