We Had the Experience But Missed the Meaning
‘We had the experience but missed the meaning’ is een regel uit een gedicht van T.S. Eliot. Ook de film is poëzie. Analoog aan de woorden zijn er beelden. De film geeft uitdrukking aan een persoonlijke beleving, en zoekt naar een vorm om iets daadwerkelijk betekenisvols tot cinema te maken.