Een typisch Amerikaanse jongeman wordt ontvoerd, afgeranseld en in een kist gestopt door een woeste vrouw (Lydia Lunch). De inspiratie voor deze allegorie op sociale repressie werd gehaald uit 'de ijskast', een 1,5 bij 1,5 meter groot kubusvormig martelwerktuig dat volgens Amnesty International in de VS gemaakt is om geleverd te worden aan Zuid-Amerikaanse dictators.