Sewing Borders
Hoe worden grenzen gevormd en hoe beïnvloeden ze het leven van mensen? Middels persoonlijke verhalen over ontheemding passen inwoners van Beiroet verschillende kaarten van de stad en de regio aan door er grenzen op te naaien. Archiefkaarten, internationale verdragen en verklaringen roepen een complex stelsel van machtsstructuren en natievorming op.