Re-rupture
Hangend aan een hijskraan op 25 meter hoogte speelt een man een gitaarsolo. De act, een eerbetoon aan een mislukt kunstproject van twintig jaar geleden, is een van de momenten in de Taiwanese geschiedenis die kunstenaar Hsu Che-yu blootlegt en opnieuw tot leven brengt.