A passagem do cometa
Het is 1986 en de komeet van Halley passeert de aarde. In een illegale kliniek ondergaat een vrouw een abortus terwijl de rest op de komeet wacht. Juliana Rojas, ook coregisseur van Good Manners (IFFR 2018), levert met deze film subtiel kritiek door de vraag op te werpen hoeveel er inmiddels veranderd is op het gebied van vrouwenrechten.