Bob Dylan Hates Me
Regisseur Caveh Zahedi (I Am a Sex Addict) was aanvankelijk van plan om over 52 ongemakkelijke ontmoetingen met beroemdheden te vertellen in een podcast, maar besloot er een animatie van te maken. Deze pilot voor een webserie begint met een knaller: Bob Dylan in een vliegtuig, ineenkrimpend, en de afstandelijke, grappige voice-over van Zahedi.