Moon is een experimenteel object in een laboratorium. Het experiment heeft haar, buiten haar wil, transparant gemaakt. De video gaat over de reis van Moon naar haar eigen bestaan en onderzoekt de term 'onzichtbaarheid' in menselijke relaties, viacyber-identiteit en daadwerkelijke menselijke communicatie. Hung Wing Kit (1971) is momenteel tweedejaars student aan de Hong Kong Polytechnic University, afdeling design.