We Need Prayers: This One Went to Market
Een jonge Afrikaanse visuele kunstenaar heeft een sluw plan om door te breken op de internationale kunstmarkt in deze korte film van Jim Chuchu. De hoofdrol in dit werk, een opdracht van het Performa Festival in New York, wordt vertolkt door de Keniase zangeres, songwriter, actrice en radio- en reality-tv-ster Patricia Kihoro.