Dans le noir du temps
Bijdrage aan het collectieve project Ten Minutes Older: The Cello, een filmische reflectie op het thema tijd rond de millenniumwisseling. Deze film van Jean-Luc Godard fungeert als een Doos van Pandora waarin alle verschrikkingen van de wereld opgesloten zitten: de laatste momenten van de jeugd, roem, gedachten, herinneringen, liefde, stilte, geschiedenis, angst, eeuwigheid en, natuurlijk cinema.