Hong, in 1997 winnaar van een Tiger Award met zijn speelfilmdebuut The Day a Pig Fell Into the Well, maakt al jaren films over met zichzelf worstelende mannen. Deze keer goot hij dat in de speelse vorm van een komisch-romantisch vierluik over het maken van een film, dat zich afspeelt rond een Koreaanse filmschool, met alle gekonkel en geroddel van dien.
Terwijl professor Song film als kunst heeft doodverklaard, probeert de dertiger Jingu - een bedachtzame, drankzuchtige filmmaker in crisis - zich staande te houden in een driehoeksverhouding met studente Oki. Jingu krijgt het ondanks alle geldproblemen voor elkaar een korte film te maken, waarna hij in een hilarisch gênante Q&A in de zaal voor de leeuwen wordt gegooid.