Wanna Get In On It?
Twee dansers dansen, of repeteren, een vrouw kijkt toe en tracht door de zorgvuldige keuze van haar posities hun aandacht te trekken. Na verloop van tijd probeert ze een 'draaibeweging' te imiteren. Er is een tweede vrouw aanwezig. De eerste vrouw probeert in de wereld van de dansers door te dringen; de camera probeert in de wereld van de tweede vrouw door te dringen. Door weg te lopen, terug te kijken en zich nadrukkelijk op iets te concentreren dat buiten beeld is, tracht ze 'de camera' van zich af te schudden.